Kreminė avokadų ir kokosų sriuba

Šį receptą knygoje “Pusvalandis virtuvėje“ pastebėjau labai senai. Juokinga tai, kad daugybę kartų versdama puslapius, grožėdamasi sriubos nuotrauka (manosios toli gražu neprilygsta esančiai knygoje) ir skaitydama produktų sąrašą, nepaskaičiau gamybos eigos, tad susiruošusi ją gaminti vieną gana vėsią vasario dieną, gerokai nustebau supratusi, kad tai yra šaltsriubė. Kadangi turėjau prinokusių avokadų nenorėjau atidėti sriubos geresniems laikams, bet, žinoma, rekomenduoju ją gaminti vasarą, o ne žiemą :]

Reikės:
pusės daržovių sultinio kubelio
kelių laiškinių svogūnų
vienos česnako skiltelės
aitriosios paprikos
ryšelio kalendrų (šių pati nedėjau, nes nemėgstu)
dviejų vidutinio dydžio prinokusių avokadų
300 g natūralaus jogurto
150 ml kokosų pieno
vieno šaukšto alyvuogių aliejaus
pusės citrinos
žiupsnelio cukraus
druskos ir pipirų

Sultinio kubelį ištirpinkite nedideliame kiekyje karšto vandens, tuomet į indą supilkite šalto vandens tiek, kad išeitų 300 ml skysčio. Susmulkinkite laiškinius svogūnus, česnako skiltelę išspauskite, aitriąją papriką išvalykite nuo sėklyčių ir susmulkinkite. Jei dėsite kalendros  susmulkinkite ir ją. Avokadus perpjaukite per pusę, išskobkite minkštimą (kaulo nenaudokite) ir sutrinkite smulkintuvu. Į gautą masę supilkite sultinį, jogurtą, kokosų pieną, aliejų, šaukštą citrinos sulčių, sudėkite laiškinius svogūnus, česnaką, aitriąją papriką, kalendros lapelius ir cukrų. Viską trinkite tol, kol gausite vientisą masę be gumulėlių. Pasūdykite pagal skonį ir prieš patiekiant atšaldykite. Į lėkštę pilkite šaltsriubę ir puoškite stambiai maltais pipirais bei kalendros lapeliais.
Tokia yra knygoje siūloma gamybos eiga, pati viską dariau paprasčiau: sutrynus avokadą, supyliau sultinį ir kitas daržoves, bei prieskonius ir tada po kelis šaukštus pyliau kokosų pieną vis ragaudama. Kadangi mėgstu kokosų pieno skonį, sunaudojau beveik visą skardinę, o jogurto įdėjau tik kelis šaukštus. Manau, kad produktų pilant po truputį kiekvienam pavyks išgauti norimą skonį. Sriuba skani ir soti. Vasaros dieną gali tapti pagrindiniu pietų akcentu. Skonis švelnus, bet įdomus.

Šaltinis: Reader’s Digest knyga “Pusvalandis virtuvėje“, Alma littera, 2009.
Trukmė: pusvalandis (jei vėsinsite, jei ne – 10 minučių).
Kiekis: 4 porcijos.
Sudėtingumas: paprasta kaip 2×2.

K.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s